wtorek, 21 stycznia 2014

Trochę rysunków.

Tak 'na serio' rysunkiem zajmuję się od jakichś siedmiu lat. Próbowałam chyba wszystkich technik od malowania farbami, na brystolu/płótnie, po digital painting, ale najlepiej czuję się z ołówkiem w ręku i kartką. Czasami koloruje akwarelkami, kredkami, używam też cienkopisów, markerów. Ostatnio ćwiczę właśnie z ołówkiem, czasami ktoś zamówi jakiś portret, ale wybitnym rysownikiem nie jestem ;p

Aktualnie męcze się z Thorinem na konkurs o tematyce fantasy, kredki mnie nie słuchają ; /



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



I chyba najsttarsza praca jaka udało mi sie wygrzebać, jeszcze rysowany długopisem Gladiator.

Nie mam jak się pokazać w swojej najbliższej okolicy jeśli chodzi o rysunki, więc pokazuje je Wam może kogoś to zainteresuje : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz