sobota, 11 stycznia 2014

Przygoda z fotografią cz.I

Może trochę opisze jak to było z ta fotografią. Wiadomo wszyscy kiedyś zaczynali z analogowymi aparatami, zdjęcia z kliszy mają inny klimat niż te cyfrowe, niestety wtedy byłam małolatą, nie było odpowiedniego sprzętu i miejsca do wywoływania zdjęć, więc to się nie liczy.
Tak 'na serio' moja przygoda z fotografią zaczęła się w roku 2008, dostałam wtedy mój pierwszy aparat cyfrowy (mam go do dzis i działa! : ) ) Hp Photosmart R607 (V01.00) :

Malutki, poręczny, wszędzie mozna go było zabrać, jak na tamte czasy robił świetne zdjęcia i miał dużo opcji nawet makro. Niżej troszke zdjęć z początku mojej 'kariery' (wybaczcie bo na niektórych jest widoczna data co psuje ogólne wrażenie).



Rok później dostałam to cudeńko (niestety nie działa wyświetlacz się spalił) Kodak EasyShare Z710:







Ale o nim w następnej notce : ) Dobranoc.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz