czwartek, 16 stycznia 2014

Przygoda z fotografią cz.IV

Jak już wsześniej pisałam w połowie 2010 roku równocześnie dostałam dwa aparaty tym drugim był Canon EOS 1000 D ze standardowym kitowym obiektywem EFS 18-55mm.


Bardzo dobra jakość zdjęć, wszystkim polecam na pierwszą lustrzankę zresztą służy mi do dziś, daje radę nawet w astrofotografii : ) Żeby dojść do jakiegoś poziomu jeśli chodzi o fotografię, przyznam zajęło mi to gdzieś dwa lata nie mówię też,, że idzie mi w tym fantastycznie, ale wiele rzeczy przez ten czas się nauczyłam.



Zdjęcie wyżej zajęło I miejsce w konkursie na stronie ekologia.pl: )



Oczywiście wszystkie zdjęcia nie zostały wykonane tylko tym jednym obiektywem, w międzyczasie dorobiłam się jeszcze teleobiektywu Sigma DG 70-300mm oraz Canon Ultrasonic 28-80mm.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz